You are currently viewing با انگیزه ماندن در دنیایی دوردست، مغز را انتخاب کنید

با انگیزه ماندن در دنیایی دوردست، مغز را انتخاب کنید


جهان در حال دیجیتالی شدن است و سازمان‌ها در حال گذراندن چیزی هستند که برخی اکنون آن را «تغییر بزرگ» می‌نامند. علاوه بر این که آخرین کلمه رایج در اکوسیستم کاری است، عبارتی است که به چگونگی تأثیر فناوری بر نحوه واکنش کارفرمایان و کارمندان به دنیای اطرافشان اشاره دارد. در ابتدا، اکثر کارمندان به عنوان کارگران سنتی خدمت می کردند و مجبور بودند هر روز برای کار به دفتر بیایند. ولی. فن آوری کارگران دورکار، کارگران ترکیبی و عشایر دیجیتال را ممکن کرده است، که همگی نحوه نگرش به اشتغال را تغییر داده اند.

از سال 2020، بیش از 54 درصد از کاربران لینکدین شرح وظایف خود را تغییر داده اند. کارمندان در سراسر جهان از این فرصت برای تغییر شرایط کاری خود با انتخاب کار از راه دور استفاده می کنند. این امر کارفرمایان را بر آن داشته است که دورکاری را پیش بینی کنند و استراتژی هایی را برای بهبود مجموعه استعدادها و فراهم کردن شرایط کاری مطلوب برای کارمندان خود اجرا کنند.

کارمندان شروع به اظهار نظر در مورد اینکه چگونه می خواهند کار کنند، برای چه کسی کار می کنند و چه زمانی می خواهند کار کنند، اظهار نظر می کنند. کارفرمایان اقدامات لازم را برای همراهی با این تغییرات انجام می دهند. آنها این کار را با اطمینان از پوشیدن خود انجام می دهند اقتصاد گیگ داخلی.

با این حال، زمانی که شما به عنوان یک کارگر از راه دور در یک محیط کاری سنتی حضور ندارید، انگیزه باقی ماندن ممکن است دشوار باشد. با این حال، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که اهداف خود را از دست ندهید.

1. پیدا کردن کنسرت مناسب

دورکاری چیزی فراتر از کار کردن در خانه است. یکی از چیزهایی که می تواند انگیزه را به سرعت از بین ببرد، انجام کاری است که برای شما مناسب نیست. اکنون می دانیم که همه مشاغل سنتی یکسان نیستند. این در مورد مشاغل از راه دور نیز صدق می کند.

اگر تا به حال از راه دور کار کرده اید، می دانید که همیشه مهم است که کنسرت هایی را انتخاب کنید که بتوانید از عهده آن برآیید. یکی از راه‌های بی‌انگیزه شدن سریع، انتخاب شغلی خارج از مجموعه مهارت‌هایتان است. در حالی که لازم است خود را به چالش بکشید، همچنین مهم است که محدودیت های خود را زیر پا نگذارید.

هنگام درخواست برای یک کار از راه دور، مهارت های خود را در پوشش نامه و رزومه خود برجسته کنید. قبل از تصمیم گیری در مورد کدام استارت آپ های راه دور برای کار کردن، همچنین باید در مورد سازمان تحقیق کنید تا دریابید که آیا مهارت های خاصی برای کار با آنها نیاز دارید یا خیر. این چیزها نقش مهمی در نحوه عملکرد شما در موقعیت خود دارند.

2. هرگز یادگیری را متوقف نکنید

ما به عنوان انسان هرگز از یادگیری و جذب اطلاعات جدید برای کمک به ما دست نمی کشیم. به عنوان یک دورکار، باید خود را در معرض منابع و ابزارهای یادگیری قرار دهید. آموزش تضمین می کند که می توانید اطلاعات را حفظ کنید و در صورت نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. شما همچنین در صدر رشته خود خواهید ماند. این به افزایش این احتمال کمک می کند که تقریباً هرگز از انجام وظایف غافلگیر نشوید. مطالعه یکی از بهترین راه ها برای حفظ امنیت شغلی و قرار دادن شما در موقعیتی برای رسیدن به سطوح بالاتر است.

کسب مهارت‌های جدید روشی است که تضمین می‌کند وقتی برای ارتقاء و پاداش می‌جنگید، قدرت چانه‌زنی بالاتری به شما می‌دهد.

یادگیری علاوه بر اینکه به عنوان انگیزه ای برای تبلیغات است، ضروری است، زیرا به عنوان یک دورکار با علاقه به سفر، اغلب ممکن است فرهنگ های جدیدی را تجربه کنید. یادگیری، از جمله روش های یادگیری بین فرهنگیبه شما کمک می کند تا به راحتی با این تغییرات کنار بیایید.

اگر کارمندان حاضر برای بهبود کار لازم را انجام ندهند، رشد برای یک سازمان دشوار خواهد بود. بسیار مهم است که در محیطی کار کنید که یادگیری در آن اولویت دارد.

3. با فناوری سازمان به روز بمانید

ارتباط ماندن با دنیای خارج از طریق فناوری برای هر دورکاری ضروری است. فناوری‌ها و نرم‌افزارهای جدید هر روز در حال توسعه هستند و بسیار مهم است که با آخرین نوآوری‌های مرتبط با رشته خود همراه باشید.

سازمان در مورد کار از راه دور بسیار مهم است، نه فقط بهره وری! منظم بودن برای سلامت روان شما معجزه می کند، زیرا دانستن اینکه همه چیز کجاست و چگونه به آن دسترسی داشته باشید می تواند اضطراب را از خود دور کند. دلیلش این است انعطاف سازمانی حتی می تواند برای کارگران از راه دور اعمال شود، به خصوص زمانی که برای سازمانی کار می کنید که نگران فرآیندها و گردش کار خود است.

4. برای موارد غیر منتظره آماده باشید

مواجهه با چالش های غیرمنتظره بخشی از هر محیط کاری است – سنتی یا از راه دور. لازم است خود را از نظر روحی و جسمی برای هر گونه چالشی که ممکن است پیش بیاید با اتخاذ یک هوای خوش بینی آماده به جای تقدیرگرایی بدبینانه آماده کنید.

برخی از درآمدهای بادآورده مالی ممکن است برای کارگران از راه دور و عشایر دیجیتالی که زیاد سفر می کنند ایجاد شود. بسیاری از آنها از هزینه آن آگاه نیستند مالیات زمانی که در خارج از کشور زندگی می کنید. به همین دلیل است که تحقیق ضروری است.

انجام تحقیقات برای آگاه کردن خود از تمام خطرات بالقوه ای که ممکن است در شغل خود با آن مواجه شوید، در ابتدا می تواند دلهره آور باشد، به خصوص برای کارگران از راه دور و عشایر دیجیتال. با این حال، بهتر است زمانی را برای تحقیق در مورد این خطرات و اثرات آنها اختصاص دهید و برنامه های اضطراری ایجاد کنید تا به طور منطقی برای آنها آماده شوید. هنگام تلاش برای شناسایی خطرات، سرنوشت گرایی بدبینانه بیش از آنکه مفید باشد، ضرر دارد. برای یک کارمند از راه دور، برنامه ریزی قبل از بحران های پیش بینی نشده بهترین راه برای ماندن در اوج بازی است.

5. خودتان را به چالش بکشید

اگر کمی چالش برای آماده شدن برای کار داشته باشید، اغلب مفید خواهد بود. برای مثال، اگر بتوانید بخشی از یک پروژه را در یک ساعت به پایان برسانید، می توانید دفعه بعد سعی کنید آن را شکست دهید. تعیین محدودیت ها و چالش های کوچک برای خود اغلب به شما هدف می دهد.

حتی گاهی اوقات چیزهای جدیدی در مورد خودتان کشف می کنید. وقتی اهدافی را تعیین می کنید، می توانید دریابید که چه شرایطی برای شما مساعدتر است. یادگیری در مورد خودتان و واکنش به موقعیت های مختلف به شما کمک می کند تا برنامه کاری خود را با موفقیت سازماندهی کنید.

تعیین محدودیت های زمانی برای خود نیز به شما این امکان را می دهد که از زمان خود عاقلانه و کارآمد استفاده کنید.

در پایان

کار از راه دور به آرامی در حال گسترش است و می‌توان انتظار داشت که در چند سال آینده شاهد هجوم کارگران اقتصاد گیگ باشیم. در درازمدت، اگر می‌خواهید شغلی متناسب با نیاز خود پیدا کنید، کسب مهارت‌هایی که به شما در جستجوی کار از راه دور کمک می‌کند، بسیار مهم است. در همین حال، ما نمی بینیم که اقتصاد گیگ به این زودی ها به جایی برسد.

آنجلا اشه نویسنده و ویراستاری است که از تمرکز بر انگیزه، رشد، سلامت روان و مشاوره تجاری لذت می برد. وقتی او نمی نویسد، می توان او را در حال نواختن پیانو و برنامه ریزی تعطیلات بزرگ بعدی خود یافت.


کتاب را از
ارین فالکونر!

ارین به زنان بیش از حد برنامه ریزی شده نشان می دهد که چگونه کارهای کمتری انجام دهند تا بتوانند بیشتر به دست آورند. کتاب‌های بهره‌وری سنتی – نوشته‌شده توسط مردان – به سختی به پیچیدگی فشارهای فرهنگی که زنان در مواجهه با فهرست کارهایی که باید انجام دهند احساس می‌کنند، می‌پردازند. چگونه به مزخرفات پایان دهیم به شما می آموزد که چگونه روی سه حوزه زندگی خود که می خواهید در آنها برتری داشته باشید تمرکز کنید، و سپس به شما نشان می دهد که چگونه از بارگذاری خارج کنید، برون سپاری کنید یا فقط به بقیه اهمیت ندهید.



Source link