You are currently viewing چگونه برای شروع یک کسب و کار اعتماد به نفس ایجاد کنیم یا مغز را انتخاب کنیم

چگونه برای شروع یک کسب و کار اعتماد به نفس ایجاد کنیم یا مغز را انتخاب کنیم


شکست. حقارت. اینها احساسات مضطربی هستند که در هنگام شروع یک کسب و کار در ذهن بسیاری از ما می خزند.

یک پیروزی غرور. اینها احساساتی هستند که باید روی آنها تمرکز کنیم!

گفتن آسان است، فقط سوئیچ را از ترس به شجاعت بچرخانید. پس بیایید این سخنان را به اعمال عملی تبدیل کنیم!

به‌عنوان کسی که کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده است که منجر به «لحظه‌های یادگیری» و همچنین موفقیت‌هایی شده است، کلیدهای دقیقی را در اختیار شما می‌گذارم تا اعتماد به نفس خود را برای شروع شروع کنید!

اعتماد به نفس واقعی از موفقیت قبلی ناشی می شود

بدون “تقلبی تا زمانی که آن را بسازی” اینجا! در مورد آنچه واقعاً به آن اطمینان دارید فکر کنید. اینها فعالیت هایی هستند که در آنها به موفقیت رسیده اید!

در حالت ایده آل، کسب و کار یا شلوغی جانبی شما جنبه هایی را شامل می شود که در آن احساس می کنید واقعاً به توانایی های خود اطمینان دارید.

همانطور که یک مرد خردمند زمانی بیان کرد، “مهارت ها صورت حساب ها را پرداخت می کنند.” کجا مهارت دارید؟

اگر می‌خواهید رستوران خود را باز کنید، توصیه می‌کنم در برخی از جنبه‌های صنعت رستوران‌داری احساس اطمینان کنید. شما ممکن است یک آشپز عالی باشید و همیشه از لازانیای وگان بدون گلوتن، بدون قند و بدون چربی و پای لیموی خود تعریف کنید. یا شاید شما در بازاریابی، طراحی داخلی یا مدیریت تیم برتر هستید.

شما می خواهید بدانید که یک جنبه از کسب و کار شما خواهد درخشید!

به عنوان مثال، من نویسندگانی را می شناسم که صاحبان وب سایت هایی را که آنها را استخدام کرده اند ثروتمند کرده اند تا جایی که سایت خود را به عنوان یک تجارت باز کنند!

البته در طول مسیر باید یاد می گرفتند، اما همیشه می دانستند که نوشته هایشان عالی خواهد بود.

پس به این فکر کنید که کجا خاص هستید. کاری که در حال حاضر به عنوان یک سرگرمی انجام می دهید و بازخوردهای مثبت زیادی ایجاد می کند، می تواند کسب و کار جدید شما باشد!

برای من، ساختن شمع هایی است که بوی غذا می دهند. شمع پیتزا پپرونی من به فروشگاهی نزدیک شما می آید!

به آرامی شروع کنید

با رسیدن به نقاط عطف، اعتماد به نفس در طول زمان ایجاد می شود.

به ندرت نیاز است که با هر دو پا وارد تجارت جدید خود شوید. مطمئناً غوغا خواهید کرد، اما اینگونه غرق می شوید. انگشت خود را در آن فرو کنید.

اگر یک کوسه با یک کت و شلوار تجاری هوشمند، انگشت کوچک شما را گاز نگرفته باشد، به اندازه کافی اعتماد به نفس خواهید داشت که یک پا را پایین بگذارید.

آیا می دانستید که بسیاری از کسب و کارهای موفق به عنوان یک کسب و کار جانبی شروع می شوند؟ من برای یک زوج متاهل کار کردم که یک وب سایت مسافرتی راه اندازی کردند در حالی که هر دو شغل تمام وقت به عنوان حسابدار داشتند.

تا زمانی که مشخص شد که سایت مسافرتی سرگرم کننده آنها پول خوبی تولید می کند، آنها به اندازه کافی اعتماد به نفس داشتند که شغل خود را ترک کنند تا کاملاً روی تجارت جدید خود تمرکز کنند.

دیدگاه درست ضروری است

اینقدر به خودت استرس نده! “شکست” اشکالی ندارد. اشکالی ندارد. اینجوری یاد میگیری

شما در واقع می خواهید سریعتر شکست بخورید! این بدان معنی است که از منطقه راحتی خود خارج شوید، شجاع باشید و یاد بگیرید. شما خود را برمی دارید و به جلو می روید، این بار مجهز به دانش بیشتر.

من یاد گرفتم که مردم شمعی را که بوی مارچوبه پخته شده بدهد نمی خواهند. آنها یک شمع معطر بیکن می خواهند.

به هر حال شکست چیست؟ بهترین دوست یا محبوب خود را تصور کنید. رویای او ساختن موسیقی عاشقانه گیتار است. این اشتیاق واقعی عزیز شماست.

آیا اگر آنها تمام تلاش خود را بکنند و نتیجه ای نداشته باشند، ناامید خواهید شد؟ یا افتخار می کنید که آنها تمام تلاش خود را کردند؟ و در طول مسیر، آنها برنامه های سرگرم کننده را اجرا کردند، همیشه لبخند زدند و بهترین زندگی خود را سپری کردند!

یا اگر دوست صمیمی یا محبوب شما مدام در مورد دنبال کردن رویای خود صحبت کند اما هرگز انجام نمی دهد واقعاً ناامید خواهید شد؟ همیشه یک بهانه وجود داشت. همیشه “دلیلی” برای به تعویق انداختن کار وجود داشت.

بهترین دوست خودت باش همانطور که با عزیزانتان رفتار می کنید با خودتان رفتار کنید.

اطراف خود را با مثبت اندیشی احاطه کنید

بیایید واقعی باشیم راه اندازی یک کسب و کار سخت است! پس حتما روز خود را با گفتگوهای مثبت شروع و به پایان برسانید.

و با حامی ترین افراد زندگی خود صحبت کنید. شما به افراد خوش بین نیاز دارید تا به شما کمک کنند روی چیزهای خوب تمرکز کنید.

شما باید کاملاً از واقعیت کسب و کار خود آگاه باشید، حتی زمانی که در حال مبارزه است. اما این بدان معنا نیست که منفی بافی به شما کمک خواهد کرد.

شما به تشویق کننده نیاز دارید.

دوستان و خانواده شما باید ترامپولین شما باشند. سقوط می کنی؛ آنها به شما پس می دهند و وقتی استعاره‌ای می‌سازید، می‌گویند: “هی، آن ترامپولین عالی نبود، اما من واقعاً شمع پیتزا را دوست داشتم.”

موفقیت های کوچک را جشن بگیرید

من قبول می کنم. قبلاً از جشن گرفتن پیروزی های “کوچک” در طول راه احساس احمقانه یا حتی شرم می کردم. با خودم گفتم: «من هدف بزرگی دارم. اگر قدم 1 از 10 را انجام دهم، کار بزرگی است.

اما این اشتباه بود! دلیلی وجود دارد که بازیکنان بیسبال وقتی یک تک می‌گیرند، پنج امتیاز می‌گیرند و کف می‌زنند. البته این بازی خانگی نیست. اما این تعیین کننده بازی بعدی است. این یک انگیزه مثبت است!

باز هم، آیا شما دستاوردهای بهترین دوست خود را تخفیف می دهید؟ اگر دوست صمیمی شما هدفش این بود که 20 پوند وزن کم کند و 2 پوند اول وزنش را کم کرد، مطمئن هستم که نمی‌گویید: «هر چه باشد، دختر چاق. راه درازی در پیش داری. شاید اگر خانه تان با شمع های معطر بیکن تزئین نمی شد لاغرتر می شدید!»

نه! کار عالی شما خواهید گفت! شما می توانید آن را انجام دهید!

حرف شما مهم است

همانطور که با بهترین دوست خود صحبت می کنید با خودتان صحبت کنید. هیچ وقت خودت رو تحقیر نکن بدترین دشمن خودت نباش!

بایستید و هنگام صحبت روی دو چیز تمرکز کنید: دلیل شروع کسب و کار و مشتریانتان.

“امروز یک قدم دیگر به آزادی کار بر روی چیزی که به آن علاقه دارم نزدیک تر خواهم شد. امروز مشتریانم را که به من متکی هستند خوشحال خواهم کرد!»

از بهترین ها بیاموزید

یک راه میانبر برای احساس اعتماد به نفس این است که فردی را که در کنار شما موفق بوده است جذب کنید. این می تواند یک مربی، یک مربی کسب و کار، یا حتی خواندن یا تماشای محتوای شخصی باشد که تجربه او را تحسین می کنید.

وقتی بچه بودم که دوچرخه سواری یاد می گرفتم، احساس بهتری برایم ایجاد می کرد که می دانستم پدرم دوچرخه سواری می داند و برای آموزش و تشویق من آنجا بود.

وقتی می‌خواستم بیسبال زدن را یاد بگیرم، پدرم آنقدر باتجربه نبود، اما او مرا به سراغ کتاب‌ها و ویدیوهایی از بهترین مهاجمان برد. از اینکه می دانستم به جای اینکه خودم همه چیز را بفهمم، از استادان الگوبرداری می کنم، احساس اعتماد به نفس بیشتری داشتم.

خلاصه

افرادی که در اطراف من بوده ام و به آنها اعتماد ندارند، تمایل دارند کارهای زیر را انجام دهند:

  • آنها فاقد مهارت هستند و مهارت های جدید یاد نمی گیرند و مهارت های جدید را به کار نمی گیرند
  • آنها تصور بسیار منفی از خود دارند
  • آنها به دنبال مرشد یا مطالعه استادان نیستند
  • آنها شجاعت تلاش و شکست را ندارند. آنها ترجیح می دهند در دلسوزی به خود غرق شوند

اگر می خواهید برای شروع یک کسب و کار اعتماد به نفس ایجاد کنید، دقیقا برعکس عمل کنید!

  • کسب و کار یا حاشیه ای را انتخاب کنید که از مهارتی استفاده می کند که در آن موفق بوده اید
  • همانطور که با عزیزانتان صحبت می کنید با خودتان صحبت کنید
  • در مورد بهترین افراد در کسب و کار خود تحقیق کنید – آنها احتمالاً کتاب نوشته اند و مصاحبه های ویدئویی انجام داده اند
  • کسب و کار خود را به آرامی شروع کنید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید
  • بدانید که تنها شکست شروع نشدن است!

حالا بروید و کسب و کار خود را بسازید!


اسکات لیبرمن یک متخصص تجارت آنلاین است. او به کارآفرینان می آموزد که چگونه کسب درآمد آنلاین. اسکات ابزارهای کسب و کار را بررسی می کند بهترین خدمات میزبانی وب به نرم افزار ایمیل مارکتینگ اسکات با شرکت های چند میلیارد دلاری و همچنین کسب و کارهای کوچک کار کرده است تا سود آنها را دوبرابر کرده و به میلیون ها دلار برساند.


کتاب را از
ارین فالکونر!

ارین به زنان بیش از حد برنامه ریزی شده نشان می دهد که چگونه کارهای کمتری انجام دهند تا بتوانند بیشتر به دست آورند. کتاب‌های بهره‌وری سنتی – نوشته‌شده توسط مردان – به سختی به پیچیدگی فشارهای فرهنگی که زنان در مواجهه با فهرست کارهایی که باید انجام دهند احساس می‌کنند، می‌پردازند. چگونه به مزخرفات پایان دهیم به شما می آموزد که چگونه روی سه حوزه زندگی خود که می خواهید در آنها برتری داشته باشید تمرکز کنید، و سپس به شما نشان می دهد که چگونه از بارگذاری خارج کنید، برون سپاری کنید یا فقط به بقیه اهمیت ندهید.



Source link