You are currently viewing نشانه هایی که نشان می دهد به ارتقای مدیریت زمان نیاز ندارید

نشانه هایی که نشان می دهد به ارتقای مدیریت زمان نیاز ندارید


برای من همیشه وسوسه انگیز است که به جای اینکه واقعاً کار مورد نیاز برای حرکت به سمت اهدافم و تکمیل پروژه هایم را انجام دهم، با سیستم خود سر و کله بزنم. و بنابراین من مقالات زیادی در مکان های مختلف در مورد زمان ارتقاء مدیریت زمان خود دریافت می کنم. یکی از چیزهایی که آموخته ام این است که این در مورد مدیریت زمان نیست، این است که روی چه چیزی تمرکز کنم.

شما نمی توانید آب و هوا را کنترل کنید

اما نکته مهم اینجاست: شما نمی توانید آب و هوا را کنترل کنید. گذر زمان کاملاً از کنترل ما خارج است. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که در هر لحظه روی کاری که انتخاب می کنیم انجام دهیم تمرکز کنیم.

من مقالات زیادی را در طول سال‌ها دیده‌ام که در مورد اینکه چه زمانی باید مدیریت زمان خود را اصلاح کنید، صحبت می‌کنند، اما همه چیز به زمانی خلاصه می‌شود که باید نحوه صرف زمان خود را تنظیم کنید.

امروز فکر کردم برخی از نشانه ها را به اشتراک بگذارم که می توانید از آنها برای متمرکز کردن توجه خود بر روی چیزهای درست استفاده کنید.

اضافه وزن داشتن

بسیاری از مردم خواهند گفت که ما اضافه وزن داریم زیرا زمان کافی برای انجام کاری در مورد آن نداریم. در مورد من، من وزن اضافی را تحمل می کنم زیرا در مورد خوردن بیش از حد غذاهای اشتباه استرس دارم. من همچنین هر روز ورزش نمی کنم، نه به این دلیل که وقت ندارم، بلکه به این دلیل که نمی خواهم.

من کار می کنم تا هر روز حرکت را به روزم اضافه کنم. من از برنامه ای استفاده می کنم که به من کمک می کند مغزم را دوباره برنامه ریزی کنم تا استرسی در مورد غذا خوردن نداشته باشم و انتخاب های بهتری داشته باشم.

پاسخ: یکی باید بخوره انتخاب های هوشمندانه تری داشته باشید. بیشتر تمرین کن.

مقالاتی که ممکن است کمک کند:

شما ایمیل های زیادی در صندوق ورودی خود دارید

برخی از افراد هزاران ایمیل در صندوق ورودی خود دارند.

من ایمیل‌های موجود در صندوق ورودی را به‌عنوان تصمیماتی می‌بینم که به تعویق افتاده یا به آنها عمل نشده است.

ایمیل نتایج بسیار محدودی دارد: آن را حذف کنید، ذخیره کنید، به آن پاسخ دهید، یا اطلاعات را در سیستم دیگری، مانند فهرست کارها یا تقویم، قرار دهید.

ایمیلم را تحت کنترل دارم و مرتب با آن سروکار دارم.

پاسخ: تعداد صندوق های ایمیلی را که باید بررسی کنید به حداقل برسانید و سپس فرآیند مدیریت ایمیل خود را ساده کنید.

مقالاتی که ممکن است کمک کند:

یک آشفتگی

داشتن خانه ای به هم ریخته نشانه شکست مدیریت زمان نیست. درعوض، بسیار شبیه ایمیل است: نشان دهنده تصمیماتی است که گرفته نشده یا به آنها عمل نشده است.

مامانم وقتی برای ملاقات می آمد وسایل مینی ون زیادی می آورد. استراتژی من این بود که همه چیز را در اتاق ناهار خوری خود بیاندازیم و سپس به موقع آن را پردازش کنیم.

بخشی از بهم ریختگی ناشی از نداشتن مکانی برای نگهداری چیزی است. مسئله زمان نیست، بلکه بحث سازمان یا نیازهای اشتباه است. اکثر افراد آشفته ای که من با آنها برخورد کرده ام، به دلیل اینکه مکان مناسبی برای نگهداری وسایل ندارند، نامرتب هستند.

پاسخ: شروع به تمیز کردن چیزهایی کنید که در سال گذشته استفاده نکرده اید. پس از انجام این کار، موارد تکراری را تا حد امکان حذف کنید، سپس مکانی را برای ذخیره همه چیز تعیین کنید. اگر واقعا گیر کرده اید، یک سازمان دهنده مربی حرفه ای استخدام کنید.

مقالاتی که ممکن است کمک کند:

نامزدی شکسته می شود

گاهی اوقات کارهایی که به آرامی به خود می گوییم باید انجام دهیم، اتفاق نمی افتد. اگر در مورد من اینطور است، به خاطر کمبود وقت نیست. دلیلش این است که از ابتدا آن را در اولویت قرار نداده ام یا هرگز نخواسته ام.

پاسخ: قبل از اینکه با انجام کاری موافقت کنید، مطمئن شوید که با علایق و اهداف شما مطابقت دارد، و این چیزی نیست که شما به آن پاسخ مثبت دهید زیرا شخص دیگری آن را انتظار دارد.

مقالاتی که ممکن است کمک کند:

ما در تماس نیستیم

همگام نشدن با مردم همیشه یک شکست مدیریت زمان نیست. این به این دلیل است که ما افراد مهم زندگی خود را از دست می‌دهیم و نیاز داریم که هر رابطه‌ای که ارزش داشتن را داشته باشد، کار می‌کند.

من با کسانی که مهم هستند در تماس هستم. دیگران را عمداً نادیده می گیرم و معمولاً ناراحت می شوند زیرا انتظارات آنها را برآورده نکرده ام. خب، این انتظارات مال آنهاست نه من.

پاسخ: اگر واقعاً برای همسر و فرزندانتان وقت ندارید، آن را در اولویت قرار دهید زیرا آنها برای همیشه نادیده گرفته نخواهند شد. اگر دیگران از شما ناراحت هستند، از خود بپرسید که آیا واقعاً مشکل شماست یا آنها.

مقالاتی که ممکن است کمک کند:

ما استرس داریم

ما می توانیم کار را با خود در هر جایی ببریم. اما این تنها دلیل استرس ما نیست. بسیاری از مردم این روزها به دلایل متعدد دیگری استرس دارند، مانند نداشتن شغل یا ناتوانی در پرداخت صورت حساب ها، یا اینکه نمی دانند چگونه با یک درآمد (این من هستم). وقتی استرس دارم، ربطی به کار ندارد، بلکه به هر چیز دیگری که روی من انباشته می شود، ربطی ندارد.

پاسخ: اگر استرس دارید زیرا همیشه کار می کنید، دست از کار بکشید. تلفن همراه را خاموش کنید. لپ تاپ را خاموش کنید. اگر در دفتر نیستید، مجبور نیستید کار کنید. و کار می تواند بدون تو ادامه پیدا کند.

مقالاتی که ممکن است کمک کند:

راه حل شماره 2: اگر به دلایل اقتصادی استرس دارید، بدانید که معتبر هستند. با کسی در مورد آنها صحبت کنید؛ راه های خاصی برای مقابله با استرس خاص پیدا کنید. اینها عناصر بزرگی در این اقتصاد هستند و با خاموش کردن فناوری قابل رفع نیستند.

مقالاتی که ممکن است کمک کند:


مدیریت ضعیف زمان می تواند منجر به چیزهای زیادی شود. اما بیایید در مورد سایر موارد موجود در این لیست صادق باشیم. به دست آوردن یک برنامه ریز بهتر به شما کمک نمی کند که شغلی پیدا کنید. نه به طور جادویی خانه شما را بکر می کند. برای رسیدگی به علل اصلی مشکلات وقت بگذارید و متوجه خواهید شد که اصلاً زمان آن نبوده است.



Source link