You are currently viewing چگونه از تعطیلات بدون کار لذت ببریم (بدون کار 24 ساعته قبل و بعد از آن)

چگونه از تعطیلات بدون کار لذت ببریم (بدون کار 24 ساعته قبل و بعد از آن)


در اوایل کار من، به نظر می رسید تعطیلات باعث افزایش (به جای تسکین) استرس می شد. می‌توانستم احساس کنم که اضطرابم قبل از هر تعطیلات افزایش می‌یابد.

لیست من همیشه طولانی و مال من به نظر می رسید زمان کوتاه بود.

من در این مورد تنها نیستم. بر اساس یک مطالعه توسط مرکز تحقیقات پیو، کمتر از نصف کارگران آمریکایی از تمام روزهای تعطیلات خود استفاده می کنند. و Expedia 2023 “گزارش محرومیت از تعطیلاتنتایج مشابهی را برای کانادایی ها نشان داد، به طوری که کارگران در انتاریو و بریتیش کلمبیا بیشترین میزان محرومیت از تعطیلات را با 62 درصد گزارش کردند.

مطمئنم که نیازی نیست ارزش بازیابی را به شما یادآوری کنم دارم استراحت میکنم. اما گاهی اوقات فشار تجربیات قبل و بعد از تعطیلات ممکن است ما را به این فکر وادار کند که آیا تعطیلات حتی ارزش آن را داشته است که درخشش بعد از تعطیلات ما در عرض چند ساعت از بین برود.

برای کمک به شما برای رفتن به تعطیلات با احساس آرامش و کنترل، من رویکرد جدیدی برای این چالش دارم. این فیلتر را ساده کنید (ابزاری که در کتابم درباره آن می نویسم، جنگجوی روز کاری) طراحی شده است تا به شما در کاهش، ساده کردن یا کمک گرفتن کمک کند.

من این رویکرد را قبل از تعطیلات خانوادگی‌مان در اوایل امسال آزمایش کردم، و در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

1- کاهش مقیاس

اگر شما هم مثل من هستید، می خواهید همه چیز را انجام دهید. اکنون. و به نظر می رسد که تعطیلات در آینده این آرزوی غیر واقعی را تقویت می کند. بله، خوب است که این نظرسنجی را تمام کنید، طرح پروژه را به روز کنید و اتاق خواب اضافی را رنگ کنید. اما بسیاری از این وظایف مدتی است که منتظر مانده اند و ممکن است تا بازگشت من منتظر بمانند.

بنابراین اولین کاری که انجام دادم این بود که انتظارات خودم را دوباره تنظیم کنم. من پذیرفته ام که آن را نخواهم گرفت همه چيز انجام شده. در عوض، تصمیم‌های بی‌رحمانه‌ای در مورد اینکه چه چیزی می‌توانست تا بازگشتم صبر کند، گرفتم. در برخی موارد من دوباره در مورد ضرب الاجل مذاکره کرده ام. در موارد دیگر، بخشی از کار – قسمت های اصلی – را تکمیل کردم و ترک کردم داشتنش خوبه قطعات برای بعد در موارد دیگر، من و تیمم به این نتیجه رسیده ایم که در حال حاضر یک کار ارزش انجام دادن ندارد. من لیست قبل از تعطیلات خود را با پارک کردن همه این وظایف، همراه با هرگونه وسوسه برای احساس گناه، سبکتر کردم.

به طور مشابه، پیشنهاد می‌کنم از خود بپرسید چه کاری می‌توانید انجام دهید تا بدون به خطر انداختن استانداردهای کیفیت خود، کاهش دهید؟ آیا می توانید لیست خود را با تمرکز دقیق بر روی آنچه که می توان به تعویق انداخت بررسی کرد؟ آیا با همکاران و مشتریان خود در مورد ضرب الاجل مذاکره مجدد می کنید؟

شاید فکر کردن در مورد کاهش غیر منطقی به نظر برسد، اما این دقیقاً همان چیزی است که به ما امکان می دهد تمرکز کنیم که از همه مهمتر است.

2-منطقی

واقعیت این است که همه ما کار داریم. ما نمی توانیم هر کاری را به تعویق بیندازیم. اما وقتی با زمان کمتری کار می کنیم، نیاز داریم راه هایی برای ساده سازی پیدا کنید.

یکی از پروژه های بزرگ من قبل از تعطیلات این بود که یادداشت های مفصلی را برای سخنرانی با یکی از همکارانی که یکی از برنامه های آموزشی ما را رهبری می کرد، تهیه کنم. این یادداشت ها معمولاً حدود 50 صفحه را شامل می شوند و ظرافت آن ساعت های بی شماری طول می کشد. اما من تجمل ساعت های بی شمار را نداشتم. بنابراین من با یک رویکرد جدید بازی کردم: یک ویدیوی غیر رسمی از خودم در هنگام معرفی این برنامه ضبط کردم و فقط با آن صحبت کردم. نتیجه؟ عالی! در واقع، همکارم گفت ترجیح می‌دهد در حین ارائه ویدیو، آن را مطالعه کند. این به او اطلاعات بسیار دقیق تری نسبت به آنچه که با خواندن یک گزارش جمع آوری می کرد، داد. و سپس، در حالی که من در تعطیلات بودم، همکار دیگری ویدئویی را ضبط کرد که اساس فیلمنامه مفصلی بود که ما در نهایت خواهیم نوشت. در زمان صرفه جویی کردم و هدف نهایی حمایت از همکار با آمادگی او محقق شد.

اکنون، در اینجا یک یادداشت برای کمال گرایان در میان جمع است. بدون شک، همه ما استانداردهای بالایی را به اشتراک می گذاریم و بدون آن استانداردها به جایگاه امروزی نخواهیم رسید. شما یک نوار بالا تعیین می کنید و مهارت های لازم برای پرش آن را دارید.

اما اجازه ندهید که این بهانه ای برای یافتن راه های کارآمدتر برای کار کردن باشد هنوز به نتایج درجه یک دست می یابد. با چند استثناء نادر (مانند هنگام کار با اعداد)، کمال دست نیافتنی است. خوب بهتر از کامل است.

برای ساده سازی چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا می توانید به جای بررسی عمیق بازخوردهای سطح بالا را به اشتراک بگذارید؟ آیا می توانید جلسات را کوتاه کنید؟ می توانید استفاده کنید تکنیک پومودورو شما را تشویق می کند که متمرکز بمانید و در نتیجه کارآمدتر کار کنید؟

3- کمک بگیرید

همه ما می دانیم که کار یک ورزش گروهی است. تیم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پوششی برای یکدیگر فراهم کنند، حتی اگر همپوشانی‌ها کاملاً همسو نباشند. ما باید برای دستیابی به اهداف بزرگ به همکاران خود تکیه کنیم. اما گاهی اوقات افراد موفق در این ذهنیت گیر می‌کنند که «هیچ‌کس دیگر نمی‌تواند آن را به خوبی من انجام دهد».

بدون شک، شما بهترین فردی هستید که می توانید بسیاری از لیست خود را مدیریت کنید. این چیزی است که شما را می سازد شما. اما احتمالاً چند نفر هستند که می توانند وارد عمل شوند و در حالی که شما در راه هستید، شما را پوشش دهند. به جرات می توانم بگویم که حتی ممکن است برخی از کارهای شما را بهتر انجام دهند. پس ادامه دهید و از این افراد در پیام خارج از دفتر خود نقل قول کنید و کمک بپذیرید همانطور که وقتی آنها دور هستند.

بزرگنمایی مجدد. ساده کنید. و به دنبال کمک باشید. Simplify Filter یک ابزار عالی برای افراد پرمشغله است.

امیدوارم این استراتژی به شما کمک کند تا از تعطیلات بدون کار شایسته لذت ببرید.

حالا ممکن است تعجب کنید که چگونه این همه برای من کار کرد. اعتراف می کنم که آمادگی های من برای تعطیلات به خوبی پیش نرفت. من هم مثل همه ما مجبور شدم با چند صدای زنگ بزنم که تهدیدم به بیرون راندن می کرد و در زمان منتهی به استراحتم کمی بیشتر تلاش کردم. اما فیلتر ساده‌سازی به من زمان و انرژی بیشتری برای مقابله با این ناشناخته‌ها داد. و به طور کلی، من با احساس بهتری نسبت به سالهای گذشته به تعطیلات خود رفتم که آن را یک پیروزی می دانم.

حالا اگر می‌توانستم کاری برای اضافه بارم انجام دهم.

(این در ابتدا در پست شده بود نویسنده پرکار و با اجازه، برای انتشار در اینجا اقتباس شده است).



Source link